جمعه، 10 فروردین 1403

دلیل اختلاف قیمت نخ و نقشه شرکت های مختلف

نخ و نقشه شهریار
0

یکی از سوالاتی که همیشه برای مشتریان عزیز مطرح میباشد این است که چرا قیمت های نخ و نقشه ها در شرکت ها و سایت های مختلف اختلاف بالایی دارند. در این مطلب میخواهیم دلیل این اختلاف قیمت را برای شما توضیح دهیم.

 

  بافت تابلو فرش دستباف با نخ و نقشه

 

چرا قیمت نخ و نقشه سایت های مختلف باهم فرق دارد؟

چرا نخ و نقشه در آموزشگاه ها گران تر از سایت ها میباشد؟

آیا قیمت نخ و نقشه به کیفیت آن بستگی دارد؟

 

احتمالا در شهر محل سکونت شما هم مغازه هایی باشند که نخ و نقشه و مصالح بافت تابلو فرش را با قیمت بالا فروش می‌رسانند و وقتی قیمت شرکت ما را به آنها می‌گویید ادعا می‌کنند که سایت های اینترنتی نخ و نقشه قلابی و غیراصل می‌فروشند و کیفیت پایینی دارند یا ادعاهایی دیگر از این قبیل!

این موضوع در مورد اختلاف قیمت سایت های مختلف نیز صادق است که می‌خواهیم در این مقاله دلیل این اختلاف قیمت را برایتان شرح دهیم.

 

اختلاف قیمت فروشگاه های نخ و نقشه با قیمت های سایت

بخش اول، اختلاف قیمت فروشگاه های نخ و نقشه با قیمت شرکت نخ و نقشه شهریار می‌باشد. شما با یک سوال ساده از فروشنده ها میتوانید دلیل این اختلاف قیمت را متوجه شوید. شما از فروشنده نخ و نقشه بخواهید که کارگاه رنگرزی خود را به شما نشان دهد. اکثر قریب به اتفاق این فروشگاه ها واسطه ای بیش نیستند و از شرکت هایی که در شهر تبریز یا دیگر شهرها فعال هستند نخ و نقشه را خریداری می‌کنند و با سودی بعضا نامنصفانه همین نخ و نقشه ها را به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید با خرید مستقیم نخ و نقشه از شرکت شهریار نوین ، نخ و نقشه هایی با کفیت بالا و قیمت ارزان خریداری کنید.

 

اختلاف قیمت نخ و نقشه در سایت های مختلف

بخش دوم، اختلاف قیمت بین سایت ها و شرکت های مختلف تولیدی نخ و نقشه تابلو فرش می‌باشد. سایت ها و شرکت های نخ و نقشه دو سیاست کاملا متفاوت در فروش خود دارند. برخی اصل را به اعطای نمایندگی گذاشته اند و در کنار فروش به نمایندگی های خود در سراسر کشور گاهی هم به مشتری های مستقیم می‌فروشند. سیستم کار این شرکت ها به این شکل هستند که قیمت سایت را بالاتر از قیمت واقعی محصول در سایت خود درج می‌کنند و وقتی مشتری به نمایندگی شرکت در شهرهای مختلف مراجعه می‌کند، متصدی نمایندگی با قیمت های سایت که بالاتر از قیمت واقعی محصول می‌باشد اقدام به فروش نخ و نقشه کرده و مبلغ مازاد بر قیمت واقعی نخ و نقشه بر اساس توافق اولیه بین تولید کننده و نمایندگی، به عنوان پورسانت به جیب نمایندگی می‌رود.

 

شرکت نخ و نقشه شهریار نوین در راستای رعایت حقوق مشتری های خود، نمایندگی نمی‌پذیرد و قیمت های موجود در سایت، قیمت های همیشه بروز و واقعی نخ و نقشه می‌باشد که شما می‌توانید با خرید از این شرکت، با حذف واسطه ها، نخ و نقشه با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید.

نحوه خرید:
برای اطلاع از نحوه سفارش، با ما تماس بگیرید
تلفن تماس:  34205654-041    -    09146636536
اطلاعات بیشتر:
ـ ارسال کلیه محصولات رایگان می‌باشد
ـ هزینه ارسال دار قالی برعهده مشتری میباشد
ـ مصالح بافت شامل پود ضخیم و نازك تابلو فرش و چله پنبه و فایل صوتی ، همراه نخ و نقشه به صورت رایگان ارائه میشود
ـ جزوه رفع ایرادات حین بافت را میتوانید از سایت دانلود کنید
ـ در صورت نیاز به ابزار بافت (چاقو (قلاب)، دفه ، سیخ)، اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
ـ در صورت نیاز به چله ابریشم اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
ـ در صورت نیاز به دار چله کشی شده اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
[/xfgiven_price]

ارسال نظر

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
گفتگوی آنلاین