سه شنبه، 29 اسفند 1402

نخ و نقشه را از نمایندگی های شهر خود بخریم یا به سایت اینترنتی نخ و نقشه اطمینان کنیم ؟!

نخ و نقشه شهریار
0

نخ و نقشه را از نمایندگی ها بخریم یا مستقیم از سایت ها سفارش دهیم؟

کیفیت نخ و نقشه ی شهریار نوین در چه حدی است؟

آیا فایل و طرح اصلی برایمان فرستاده می شود یا فایل تقلبی است؟!

ازکجا مطمئن شویم ادعای شرکت شهریار نوین صادقانه است؟

 

 

 

 

 

حرف های تکراری که هر روز به مشتری های خود راجع به این مسائل پشت تلفن توضیح می دهیم . درسته که مشکل بنیادی هست و کلاٌ کشور ما بازاری چرب برای دلالان است و دراکثر صنایع و بخشهای اقتصادی دلالان سود بیشتری از تولیدکنندگان به جیب می زنند ، اما ما تلاش میکنیم حداقل در حیطه ی شغلی خودمان تا حد امکان اقدام به حذف این واسطه ها کنیم .

 

روزی نیست که با مشتری  پشت تلفن مواجه نشوم که پر است از شک و شبهه و واقعاٌ حیران مانده که پول بیشتری دهد و از نمایندگی شهر خود نخ و نقشه بخرد یا اینکه به سایت اعتماد کند و مستقیم از تبریز و تولید کننده سفارش دهد .

 

همین اول بحث این را عرض کنم که رفتار بعضی از سایت ها متاسفانه تجربه تلخی از خرید اینترنتی نخ و نقشه در ذهن خریداران رقم زده است و این موضوع خالی از تاثیر نیست ، اما ما هر ادعایی راجع به خرید اینترنتی نخ و نقشه در این متن خواهیم کرد صرفا مربوط به شرکت نخ و نقشه شهریار نوین می باشد .

 

برگردیم اصل مطلب ، بیش از نود درصد واسطه ها که به اسم نمایندگی در شهر شما فعالیت می کنند کارگاه رنگرزی ندارند و عموماٌ از تبریز یا مشهد نخ و نقشه سفارش می دهند . پر واضح است که مبلغی هم به عنوان سود برای خود در نظر می گیرند . اما موضوعی که به شدت ما را را مکدر می کند این است که این سود گاهی به شدت نامنصفانه بوده و گاهی از خریدار به گوش بنده می رسد تا دو برابر قیمت تولیدی اقدام به فروش می کنند . خوب ناچار باید دلیل هایی داشته باشند تا با این بهانه ها مشتری های خود را از خرید اینترنتی منصرف کنند . امروزه تقریبا همه به اینترنت و فضای مجازی دسترسی دارند و همین موضوع باعث شده کار دلالان در بعضی صنایع سخت تر شود . البته خدا را شکر!!!

 

خلاصه ماجرا اینکه این بهانه ها را ما حفظ کردیم از بس که از زبان تماس گیرندگان از طریق سایت نخ و نقشه شهریار نوین شنیده ایم .

دونه دونه براتون ان شا الله توضیح خواهم داد .

 

بهانه اول : سایت ها ، نخ و نقشه قلابی میفروشن به همین خاطر قیمتشون پایین هست !!!

 

در مواجهه با این بهانه لطفا ازفروشنده بپرسین که منظورش از نخ و نقشه قلابی چیست ؟ منظورش از فایل اصلی چیست ؟

کامل ترین فایل های نخ و نقشه را خوشبختانه امروز شرکت نخ و نقشه شهریار نوین در اختیار دارد . شاید نمایندگی که ادعای تقلبی بودن فایل های ما را دارد حتی 10 فایل bmp از طرح های نخ و نقشه در کامپیوترش نداشته باشد !

به احتمال زیاد اصلاٌ الفبای کدبندی و ایندکس کردن فایل های نخ و نقشه را هم بلد نباشد ، اما چون موضوع تخصصی است و خریدار هم هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارد چنین ادعاهایی می تواند به نفع دلال باشد !

 

نخ تقابی هم از آن دسته ادعاهاست !

 

بعد از نخ کره - که احتمال زیاد حتی خود فروشنده در عمر خود نخ کره را لمس نکرده – مرینوس آذرسبز و آذربرف با کیفیت ترین نخ های بافت تابلو فرش هستند .

نخ کره قیمتش خیلی بالاست و در عین حال کمیاب هم هست  و تا جایی که من میدانم هیچ یک از تولیدکنندگان نخ و نقشه از نخ کره استفاده نمی کنند .

از بابت کیفیت نخ و نقشه های شرکت شهریار نوین هم عرض کنم که نخی که استفاد می کنیم همان نخ نمره 17 و 20 آذرسبز می باشد . رنگرزهایمان کاملاٌ با تجربه و مسلط به کار هستند . ما کامل ترین فایل های نخ و نقشه را داریم .

 

تا جای که در توان داشتم سعی کردم شما را در افتادن در تله دلالان مانع شوم دیگه مابقی ماجرا کاملا در اختیار شما هست !

 

 

به امید روزی که در کشور ما هر کسی به قدر توانایی ها و مهارت و هنر و استعدادش موفق باشد نه به میزان چاپلوسی و قدرت دلالی و سو استفاده از جهل مشتری !!!

 

و جمله پایانی اینکه ما کاملا قدردان مربیان هنرمند و دلسوز و منصف کارگاه های آموزش قالیبافی هستیم و شک نداریم که وجود پر مهر این عزیزان است که باعث زنده ماندن و گسترش هنر صنعت تابلو فرش دستبافت می شود، ما در این متن صرفا قصد مواجهه با دلالان ناانصاف نخ و نقشه را داشتیم که بارها و بارها متاسفانه شاهد سود های بی دلیل و نامنصفانه دلالان نخ و نقشه تابلو فرش بوده ایم.

 

 

 

خواهشمندیم از طریق واتساپ انتقادات و پیشنهادات ارزنده خود را برای ما ارسال کنید.

 

 

نحوه خرید:
برای اطلاع از نحوه سفارش، با ما تماس بگیرید
تلفن تماس:  34205654-041    -    09146636536
اطلاعات بیشتر:
ـ ارسال کلیه محصولات رایگان می‌باشد
ـ هزینه ارسال دار قالی برعهده مشتری میباشد
ـ مصالح بافت شامل پود ضخیم و نازك تابلو فرش و چله پنبه و فایل صوتی ، همراه نخ و نقشه به صورت رایگان ارائه میشود
ـ جزوه رفع ایرادات حین بافت را میتوانید از سایت دانلود کنید
ـ در صورت نیاز به ابزار بافت (چاقو (قلاب)، دفه ، سیخ)، اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
ـ در صورت نیاز به چله ابریشم اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
ـ در صورت نیاز به دار چله کشی شده اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
[/xfgiven_price]

ارسال نظر

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
گفتگوی آنلاین