شنبه، 8 اردیبهشت 1403

آیا بافت تابلوفرش سود خوبی دارد؟ آیا با خرید نخ و نقشه و بافت تابلوفرش می توان درآمد کسب کرد؟

نخ و نقشه شهریار
0

آیا بافت تابلوفرش سود خوبی دارد؟

آیا با خرید نخ و نقشه و بافت تابلوفرش می توان درآمد کسب کرد؟

 

برای پاسخ به این پرسش لازم است ابتدا کمی راجع به بازار تابلوفرش و نخ و نقشه با همدیگر همفکری کنیم.

 

بافت تابلوفرش

 

بازار تابلوفرش دستبافت به دلیل ماهیت لوکسی که دارد در نوسانات بازار بیشترین تاثیرپذیری را داراست. تغییر در قدرت خرید مردم قبل از هر محصولی روی کالاهای لوکس و غیر ضروری اثر می گذارد.

خرید نخ و نقشه و بافت تابلوفرش اگر برای کسب درآمد است باید توجه داشت که تابلوفرش دستبافت یک کالای غیرضروری و لوکس برای مردم به شمار می رود.

 

پس همین ابتدا یک نتیجه گیری مهم داشته باشیم! اگر به دنبال خرید نخ و نقشه و بافت تابلوفرش دستبافت هستید فرش زیرپایی گزینه بسیار بهتری می باشد. دلیل این موضوع واضح است. فرش دستبافت تا حدودی کالای مصرفی است در صورتیکه تابلوفرش دستبافت یک کالای غیر ضروری برای مردم به شمار می رود.

 

 

 

اگر به دنبال خرید نخ و نقشه و بافت تابلوفرش هستید باید عرض کنم طرح های نخ و نقشه با ابعاد بزرگتر دومین گزینه برای خرید نخ و نقشه و کسب درآمد است.

یک مثال برای شما دارم. طرح قالیچه سلاطین در حدود ده میلیون تومان هزینه نخ و نقشه و چله ابریشم دارد و قیمت فروش این تابلوفرش در زمان نوشتن این مطلب حدود شصت میلیون تومان است.

 

علت این مسیله همان موضوعی است که قبلا اشاره شد. ابعاد این طرح نسبتا بزرگ است. پس دومین نکته هنگام خرید نخ و نقشه برای کسب درآمد این است که هرچقدر ابعاد تابلوفرش بزرگتر باشد میزان اشباع بازار کمتر و قیمت تابلوفرش بافته شده بالاتر خواهد بود.

 

 

اجازه بدهید کمی بیشتر توضیح دهم . طیف گسترده ای از بافندگان و هنرمندان عرصه تابلوفرش برای بیمه اقدام به خرید نخ و نقشه و بافت تابلوفرش می کنند و به نگاه کسب درآمد به آن نگاه نمی کنند. معمولا این هنرمندان رغبت به بافت تابلوفرش کوچک تر دارند. همین موضوع باعث می شود در بازار تابلوفرش تابلوفرش های با ابعاد کوچک بیشتر از نیاز خریداران باشد و قیمت این محصول هنری پایین تر از حد انتظار شود.

 

 

دلیل دوم این موضوع تولیدکنندگان عمده بازار تابلوفرش می باشند. همانطور که می دانید خرید نخ و نقشه و بافت تابلوفرش بخش کوچکی از بازار تابلوفرش را به خود اختصاص داده و بخش عمده این بازار توسط تولیدکنندگان عمده این بازار تامین می شود.

 

این تولیدکنندگان عمده تمایل بیشتری به تابلوفرش های کوچک تر به دلیل نیاز کمتر به سرمایه اولیه دارند و به همین دلیل قیمت تابلوفرش های بزرگتر در بازار بالاتر از حد انتظار بوده و سود بهتری دارد.

 

 

نکات مهمی راجع به خرید نخ و نقشه و کسب درآمد از طریق بافت تابلوفرش داریم که به امید خدا در مقالات بعدی خدمت شما هنرمندان گرامی ارایه خواهد شد.

نحوه خرید:
برای اطلاع از نحوه سفارش، با ما تماس بگیرید
تلفن تماس:  34205654-041    -    09146636536
اطلاعات بیشتر:
ـ ارسال کلیه محصولات رایگان می‌باشد
ـ هزینه ارسال دار قالی برعهده مشتری میباشد
ـ مصالح بافت شامل پود ضخیم و نازك تابلو فرش و چله پنبه و فایل صوتی ، همراه نخ و نقشه به صورت رایگان ارائه میشود
ـ جزوه رفع ایرادات حین بافت را میتوانید از سایت دانلود کنید
ـ در صورت نیاز به ابزار بافت (چاقو (قلاب)، دفه ، سیخ)، اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
ـ در صورت نیاز به چله ابریشم اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
ـ در صورت نیاز به دار چله کشی شده اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
[/xfgiven_price]

ارسال نظر

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
گفتگوی آنلاین