سه شنبه، 29 اسفند 1402

ترفند های واسطه های فروش نخ و نقشه برای گران فروشی

نخ و نقشه شهریار
0

در این نوشته میخواهیم ترفندهای واسطه های فروش نخ و نقشه برای فروش نخ و نقشه گران قیمت به مشتریان را بررسی کنیم. به سوالات زیر نیز در این زمینه پاسخ میدهیم.

نخ و نقشه اصل یعنی چه؟

از کجا بفهمیم نخ و نقشه با کیفیت است یا نه؟

فایل اصلی یعنی چه ؟

شرکت معتبر نخ و نقشه یعنی چه؟

 

متاسفانه در اکثریت قریب به اتفاق به بخش های اقتصاد کشورمان حضور واسطه ها باعث افزایش قیمت تمام شده برای مصرف کننده و در نهایت افزایش قیمت تمام شده محصول شده است که باعث کاهش قدرت رقابتی محصولات تولید داخل می‌شود.

 

هنر صنعت تابلو فرش دستباف و چرخه تامین نخ و نقشه و مصالح اولیه بافت تابلو فرش هم از این آفت در امان نمانده و در قسمت های مختلف این هنر صنعت، واسطه ها باعث افزایش قیمت تمام شده محصول نهایی می‌شوند.

 

نخ گلوله شده آماده بافت تابلو فرش

 

شرکت نخ و نقشه شهریار نوین با ایجاد سایت اینترنتی و حضور فعال در فضای مجازی، سعی در آن دارد که حضور واسطه ها را در بازار نخ و نقشه تابلو فرش کمرنگ تر کند.

اما با وجود امکان خرید نخ و نقشه و مصالح اولیه تابلو فرش به قیمت ارزان و کاهش قیمت تمام شده تابلو فرش، برخی از واسطه ها مقاومت کرده و از ترفندهایی استفاده می‌کنند که در این نوشته سعی در آگاه سازی خریداران در این زمینه داریم. این ترفندها را در این نوشته لیست کرده ایم :

 

شرکت نخ و نقشه شهریار نوین از نخ قلابی استفاده می‌کند !! : نداشتن اطلاعات کافی خریداران همیشه دستاویز دلالان می‌شود. نخ اولیه مورد استفاده شرکت نخ و نقشه شهریار نوین مثل اکثریت شرکت های نخ و نقشه، مرینوس آذرسبز نمره 20 یا 17 میباشد. در رنگهایی که لازم باشد، گاهی نخ آذربرف هم استفاده می‌شود.

ابریشم بافت مورد استفاده نیز ابریشم طبیعی و خالص است که شما می‌توانید صحت این مطلب را از هر کارشناس منصفی جویا شوید. ناگفته نماند که متاسفانه برخی شرکت ها همزمان با افزایش تعداد رنگ ابریشم نخ و نقشه ها از ابریشم مصنوعی استفاده می‌کنند. چله پنبه ارسالی ، چله پنبه خاور اصل 4 لا و چله ابریشم نیز ابریشم کاشان است که باکیفیت ترینِ چله ابریشم ها می‌باشد.

 

دلیل قیمت ارزان شرکت نخ و نقشه شهریار نوین این است که نخ ها را کمتر از مقدار لازم می‌فرستند!! : اگر تا حدودی با نرم افزار های تخصصی کدبندی تابلو فرش آشنایی داشته باشید، می‌دانید که وزن نخ ها یکی از خروجی های این نرم افزارها می‌باشد. برای رج شمار 46 تا 50 تنظیمات اولیه این نرم افزار در حالت 100 گره به ازای هرگرم از نخ می‌‎باشد. طراحان شرکت نخ و نقشه شهریار نوین هم طبق استاندارد تنظیمات اولیه را در حالت 100 گره به ازای هر 1 گرم قرار می‌دهند. با وجود این، همیشه از رنگرزهای خود خواسته ایم تا به نتاسب مقدار وزن نخ، چند گرمی هم اضافه تر رنگرزی کنند.

 

ابریشم بافت تابلو فرش

عکس تزئینی

 

تابلو فرش بافته شده از نخ و نقشه شهریار نوین کیفیت و وضوح کافی را ندارند !! : یکی دیگر از ترفندهای واسطه های فروش نخ و نقشه این است که کیفیت محصول شرکت های دیگر را زیر سوال ببرند. مطمئن ترین راه برای سنجش کیفیت بعد بافت نخ و نقشه ها، کنترل رنگ نخ ها با جعبه رنگ ارسالی همراه نخ و نقشه می‌باشد. شاید برای شما تصاویری از مقایسه‌ی تابلو فرش بافته شده از شرکت های مختلف نخ و نقشه نشان دهند که تهیه تصویر بافته شده تابلو فرش های مختلف و نسبت دادن آن به شرکت دلخواه، کار دو دقیقه می‌باشد!

 

دادن وعده فروش تابلو فرش بافته شده از نخ و نقشه به قیمت های فضایی!! : عده ای از مشتریان محترم نخ و نقشه برای کسب درآمد روی به بافت تابلو فرش می‌آورند. متاسفانه برخی از فروشندگان نخ و نقشه با کمال بی‌وجدانی و صرفا برای فروش نخ و نقشه خود به بافندگان وعده می‌دهند که تابلو فرش بافته شده از نخ و نقشه خریداری شده به فلان قیمت فضایی به فروش می‌رود. اما بافنده بعد از بافت و هنگام فروش تابلو فرش بافته شده‌ی خود با قیمتی خیلی پایین تر که گاهی با قیمت نخ و نقشه خریداری شده برابری می‌کند، مواجه می‌شود.

 

شرکت نخ و نقشه شهریار نوین برای این دسته از مشتریان خود طرح خرید تضمینی را پایه ریزی کرده است. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه خرید تضمینی تابلو فرش مراجعه کنید.

 

هر سوال یا ابهام و نظری که داشتید را میتوانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

پیشنهاد می کنم مطلب زیر را هم مطالعه فرمایید:

 

نخ و نقشه را از نمایندگی های شهر خود بخریم یا به سایت اینترنتی نخ و نقشه اطمینان کنیم ؟!

نحوه خرید:
برای اطلاع از نحوه سفارش، با ما تماس بگیرید
تلفن تماس:  34205654-041    -    09146636536
اطلاعات بیشتر:
ـ ارسال کلیه محصولات رایگان می‌باشد
ـ هزینه ارسال دار قالی برعهده مشتری میباشد
ـ مصالح بافت شامل پود ضخیم و نازك تابلو فرش و چله پنبه و فایل صوتی ، همراه نخ و نقشه به صورت رایگان ارائه میشود
ـ جزوه رفع ایرادات حین بافت را میتوانید از سایت دانلود کنید
ـ در صورت نیاز به ابزار بافت (چاقو (قلاب)، دفه ، سیخ)، اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
ـ در صورت نیاز به چله ابریشم اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
ـ در صورت نیاز به دار چله کشی شده اعلام نمایید (هزینه اضافی دریافت میشود)
[/xfgiven_price]

ارسال نظر

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود
گفتگوی آنلاین